feedbacks

Co říkají o Fazóně ti co absolvovali první verzi na 3 měsíce?

 

 

Ahoj Martine,

pokusím se o krátkou zpětnou vazbu k Fazóně a odpovědět na tvoje otázky:

"Určitě díky za 3-měsíční program, i když to vnímám hlavně jako začátek k nějaké trvalé změně.

Pro mě byla Fazóna hlavně pořádnou motivací.

 

Důležitý pro mě byl smysluplný manuál, který nebyl o tom, co přesně v kolik kdy jíst a jaký pohyb kdy přesně dělat, ale o tom, že je potřeba se ROZHODNOUT. Najít si svůj VLASTNÍ SYSTÉM, samozřejmě oceňuji i počáteční měření na váze a doporučení kolik jíst bílkovin, sacharidů, tuků apod.

 

Fajn pak bylo i průběžné měření, mohla jsem si průběžně ověřit, jestli jdu správně nebo ne.

Mým hlavním cílem bylo shodit na váze, což se mi podařilo. Dalším cílem pak je zlepšení výkonnosti, něco se zlepšilo, na spoustě je třeba makat dál :-)"

 

Jak se posunula tvoje výkonnost? výkony na začátku / na konci Fazóny?

"Celkově jsou pro mě "jednodušší" aerobní cviky, mám delší, poměrně stabilní výdrž. V pohodě vyšplhám na laně, udělám stojku na první pokus, u wall climbu se také víc blížím ke stěně :-)

Zlepšila jsem čelní dřep, TGU za ty 3 měsíce dokonce o 8 kg.

Určitě jsem se zlepšila při shybu, o 2 velikosti gumy."

 

Co nového tě Fazóna naučila?

"Naučila mě věřit tomu, že když se chce, tak všechno jde :-). Byla to pro mě výzva a já výzvy nerada vzdávám. No a bezpochyby prověřila moji pevnou vůli :-)"

 

Každopádně Martine díky, nejen za Fazónu, ale celkově za motivaci, podporu a důvěru. Jsem ráda, že mám možnost trénovat pod špičkovým trenérem, což Ty bezpochyby jsi.

 

G.

 

Ahoj trenére,

konečně jsem se po hektickém začátku roku dostala k Tvému emailu.

 

Vzhledem ke svému výsledku ve Fazóně jsem byla nejdřív zklamaná a hledala jsem hlavně, co jsem udělala špatně,

jestli celé moje snažení nebylo zbytečné. Samozřejmě jsem tomu mohla dát víc, to vím. Zvýšila jsem intenzitu tréninků, s ohledem na rodinu a práci jsem neměla moc prostor pro individuální zlepšování (zůstat po tréninku v gymu a pracovat na svých slabinách). I tak si myslím, že jsem se ve výkonu posunula, zvedla jsem si osobní maxima a určitě jsem získala větší sebevědomí, zjistila jsem, že se zbytečně podceňuji a i když jsem stále nováček a všemu se učím, pomalu a postupně se díky Tobě i mé nové „rodině“ posouvám dál.

Vlastně jsem ráda, že jsem se přihlásila, protože i teď budu pokračovat. V zimě mám vždy období většího příjmu než výdeje JJJ Letos se mi to nestane a až se znovu změřím, zvážím, třeba v dubnu, tak se zase posunu dál.

 

Fazóna mě naučila, že je to jen o mě, o mojí hlavě. Nikdo to neodcvičí, nikdy se neposunu dál, když nebudu makat a nebudu na sobě pracovat. Jen já sama.

Nejvíc lituji toho, že jsem k Tobě nezačala chodit dřív, makám na sobě, dokážu skloubit rodinu, cvičení a práci. Našla jsem spoustu nových kamarádů a to, že jsme „rodina“ není jenom fráze, ale opravdu to tak je a cítím to při každém tréninku.  

 

 

Nazdárek Martine,

předem ti chci moc poděkovat za tvoji pomoc a podporu nejenom v rámci fazóny, ale i u tréninků a u vzpírání. Moc si toho vážím.

 

Co mi fazóna dala?

Tak v první řadě 2 kila nových svalů a možná (ještě) hezčí nohy? :-)

Lepší jídelníček, větší motivaci do tréninků a celkově lepší pocit, kterej ti asi neumím úplně dobře vysvětlit, ale prostě se teď cítím vážně dobře.

 

Zlepšení proběhlo v podstatě ve všem, pro srovnání napíšu nějaký výsledky „před/po fazóně“:

Front squat z 52,5kg na 62,5kg

Deadlift z 70,0kg na 87,5kg

TGU z 16kg na 20kg

Power snatch z 25,0kg na 36,0kg

OHS z 25,0kg na 35,0kg

Shyb sice pořád 0, ale pro mě to fazónou nekončí a věřím, že i to brzo bude.

 

Ještě jednou díky, měj se krásně,

L.

 

 

 

 

 

 

Tento web používá soubory cookies. Jelikož se věnujeme našim členům, nevíme ani jak to funguje, natož co s tím dělat nebo jak to případně zneužít. Cookies jsou pro nás sušenky v angličtině .-) Takže se neboj souhlasu.

Přijmout